adambooi

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Lördag

Av Adam Reinholdz - 24 september 2011 16:57

Tjeeenare!!


Dagen började med en nyttig frukost,
sen blev det ner på gymmet några timmar.
Tänker ju på figuren lixxxom!!
i kväll blir det antagligen att leta upp någon fest någonstans.
& supa som fan, & vakna upp med ett svagt minne & en jävla
huvudvärk, som alla andra helgen tiep.
ska fixa mig lite nu & sedan träffa
min boiiiss!


men först ska jag kolla några avsnitt av den nya
säsongen av gossipgriiils ofc..


lika bra att börja dricka redan nu så skååål !


   


 
bild sen min promenad till gymmet  
fan vad jag är grym
 

Kyss  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adam Reinholdz - 26 september 2011 14:29

fy fan vad han är duktig,söt är han med        kom precis hem från skolan,ganska chill dag i dag!kollar film & myser med min hund.Men jag kan bara inte slita mina ögon från killenpå videon, så jävla bäst, underbart härlig kille detdär!se & n...

Av Adam Reinholdz - 24 september 2011 17:19


Nu kör vi grabbaaaar!!!!   det är jag på bilden,sprit i glaset!& det här är bara början.        ha en galen kväll alla!för att det kommer jag att ha   tagga tagga tagga     ...

Av Adam Reinholdz - 21 september 2011 22:49


    cha cha alla bloggläsare, Adambooi här!               i dag har jag bara chillat tiep, träffat lite folk & såå lixom. helt ok ändå. Jag har även tänkt endel & kommit fram till att jag har sjukt många bloggläsare på min blog...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards